مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-20ورزشي

فارس من|اعتراض به برگزاری کنسرت و حیف و میل پول بیت المال در شرکت نفت


مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت کمپینی به برگزاری کنسرت و حیف و میل پول بیت المال در شرکت نفت اعتراض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان با راه اندازی کمپینی با عنوان اعتراض به برگزاری کنسرت و حیف و میل پول بیت المال در شرکت نفت در سامانه فارس من ثبت کردند.

متن کمپین به شرح زیر است: برگزاری کنسرت و جشن و پایکوبی و آواز و رقص و کشف حجاب تعدادی از بانوان آن هم در فاصله ای کم از یادمان متبرک شهداء گمنام شهرک نفت به عنوان جشن عید فطر در محلی که به نام و عنوان متبرک مجتمع فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) مزین گردیده است، موجب تاسف است.

خب آقای مدیرعامل ، اگر این جشن مناسب این فرهنگ است و مدام می خواهید در آن مجتمع کنسرت برگزار کنید پس لااقل بفرمایید نام این مجتمع فرهنگی را تغییر دهید تا بلکه مقداری از قبح این جشن با شکوه و بی محتوا کاسته شود! آقای مدیرعامل لطفا به سوالات امت حزب الله پاسخگو باشید.

آقای مدیرعامل به کجا چنین شتابان؟! آیا اصلا خبر دارید دو کنسرت در دو ،سه ماه اخیر در این مجتمع و در شهرک نفت برگزار شده است؟ اصلا هدف از برگزاری کنسرت چیست؟ یعنی نمی شود جشن گرفت و شادی کرد ، ولی بدون کنسرت؟ ما باید به هر طریقی بدون محتوا مردم را شاد کنیم حتی اگر به قیمت از دست رفتن دین آنها و امنیت شهرک نفت باشد؟ آیا این مراسمات و کنسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|اعتراض به برگزاری کنسرت و حیف و میل پول بیت المال در شرکت نفت

فارس من|اعتراض به برگزاری کنسرت و حیف و میل پول بیت المال در شرکت نفت